moodle-moppet

Monday, November 14, 2005

Maafkan aku, Aku tidak bermaksud untuk menipu...

Copyright©straight2dapoint-fieque 0000 November 14, 2005

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Aku tidak mahu melukakan hati mu,
Kerana tanpa mu,
Hidupku akan menjadi seperti dulu,

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Ku hanya nak menutup malu,
Yang kau lakukan di hari itu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Aku hanya ingin membantu,
Harap kau tidak memarahi ku.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Kau hanya untuk ku,
Aku rela untuk melindungi mu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Walaupun kini aku tau kesilapan ku,
Aku tetap mahu membela mu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Biar aku mengganti mu,
Menerima hukuman itu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Ku harap pengorbanan ku,
Buat mu insaf dan mahu mengubah hidup mu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Ku berharap pada mu,
Jangan lagi sia sia kan hidup mu itu.

Maafkan aku,
Aku tidak bermaksud untuk menipu,
Kini ku hanya berserah dan menunggu,
Kau berubah dah sedar akan kesalahan mu itu…

0 comment(s):

Post a comment

<< Home