moodle-moppet

Thursday, October 27, 2005

Khas buat mu...

Khas buat mu…
Copyright©straight2dapoint-fieque 1154 October 26, 2005

Aku bersendirian,
Teringat akan kenangan,
Bersama mu,
Walaupun hanya seketika,
Kau tempat kan aku dalam hati mu,
Aku bersendirian,
Kaku dan bisu,
Mengharap akan kepulangan mu,
Yang semestinya tak akan berlaku,

Aku bersendirian,
Melayan hati yang rindu,
Rindu pada mu yang satu,
Belaian mu pada ku,
Tidak akan ku lupa hingga akhir hayat ku,

Aku bersendirian,
Mendengar lagu,
Lagu yang dicipta khas untuk mu,
Membuktikan kesetiaan ku,

Aku bersendirian,
Menatap potret gambar wajah mu,
Manik manik jernih menghujani pipi ku,
Bertapa rindu ku pada mu,
Hanya dapat ku luahkan pada potret mu itu,

Aku bersendirian…..
Menunggu waktu yang telah berlalu,.
Tanggal 4 November 2005,
Genap setahun kau dihatiku,
Walaupun tidak dapat ku katakana I Love you pada mu,
Kau tetap berada bersamaku….
Kau akan terus menemaniku….

Kerana kamu….
Pernah berada di hati ku….

1154 October 26, 2005

0 comment(s):

Post a comment

<< Home