moodle-moppet

Monday, October 24, 2005

Tidak akan ku ulangi

Tidak akan ku ulangi…..
© copyright straight2dapoint-fieque - October 23, 2005 - all rights reserved

Aku berasa sunyi,
Di temani keheningan pagi,
Angin bertiup dipipi,
Bagai disentuh oleh tangan yang suci,

Di balik tirai besi,
Air jernih mengelongsor ke pipi,
Sembahyang taubat dan berdoa dikala pagi,
Menyesali perbuatan sendiri.

Menyesali perbuatan ini,
Masa tidak dapat kembali,
Dengan tangan ku sendiri,
Membunuh sudah menjadi makanan ruji.

Dulu ku gah berdiri,
Ditemani pengikut yang disegani.
Memburu mangsa memang aku gemari,
Sehingga aku lupa diri.

Tanpa belas kasihan….
Tanpa berperikemanusiaan…
Aku membunuh dan terus menbunuh…

Sehingga kini….
Aku dibalik tirai besi…
Tidak ku fikir, riwayat ku akan tamat bergini…
Hukuman mandatory menanti…
Tali tergantung rapi…
Menunggu untuk menjamah leher ku ini…
Aku amat menyesal…
Dan kesal…..

Kini ku hanya…..
Menghitung hari….

820pm, October 23. 05

0 comment(s):

Post a comment

<< Home