moodle-moppet

Wednesday, July 05, 2006

Confession of a confuse heart

Copyright©straight2dapoint-fieque 0110 Mac 9, 2006.


Aku terpaku melihat dia,
Bak bidadari didepan mata,
Dari mata turun ke jiwa,
Aku sudah jatuh cinta,

Satu semester sememangnya lama,
Bagi ku hanya sekejap aja,
Empat bulan sudah aku cuba,
Tapi masih tidak dapat aku meluahkan cinta,

Bukan mudah,
Salah bicara badan binasa,
Perkataan cinta bisa ku kata,
Bukan kerna aku takut dikecewa,
Aku Cuma…..

Aku bersemangat pergi ke lecture,
Hanya untuk bertemu dengan si dia,
Walaupun hanya satu jam setengah seminggu,
Aku tetap akan menunggu mu didepan pintu,

Demi kau aku sanggup berbuat apa,
Pertunjukkan majis yang semestinya aku tak terror,
Tapi aku sungguh gembira,
Kerana aku dapat membuat kau tersenyum tawa,

Selama empat bulan aku memerhati,
Dan selepas empat bulan baru dapat aku berbicara,
Dan aku gembira kerna keesokan hari kau pula menyapa,
Wahai dunia…. Betapa aku gembira,

Bulan tiga,
Final exam pun tiba,
Detik detik perpisahan buat kita,
Aku harap dapat bertemu kau di semester seterusnya…

Terima kasih buat kau yang teristimewa,
Aku sungguh gembira,
Kau yang membuat aku rajin ke lecture,
Dan ternyata tak sia sia....




0 comment(s):

Post a comment

<< Home