moodle-moppet

Friday, December 09, 2005

Bila kau buat tak tahu!


This poem are made specially for some one who have ruin my life, Some one who is worst than a bitch, some one who is a half hearted bitch. I just couldn’t care. When you called me and cry. Just take it, You are the one who choose the path. Be happy with your choice. To tell you the truth, I hate you and I hope one day, Gurl, you will be killed in horror and will be burn in hell at after life.

Copyright©straight2dapoint-fieque 0242 December 9, 2005.

Bila kau dan aku…
Bertemu…
Dan berpura pura tak tahu…

Setelah ikatan yang dibina sekian lama,
Ranap dimusnahkan orang ketiga,
Hanya senyuman dapat ku berikan,
Sebagai luahan…
Luahan yang berlawanan…
Segala penyeksaan disimpan,
Jauh di lubuk hati.

Berapa lama harus aku bergini,
Menyendiri dan menyepi,
Menyimpan segala duka dan dendam,
Sedangkan kau gembira,
Ditemani jantan yang haprak dan tak guna,

Sampai bila?
Bilakan ku dapat ketawa,
Ku pasti harinya akan tiba,
Dan sememang betul semua jangkaan ku,

Melihat kau ditinggalkan jantan hina,
Setelah kau kehiangan orang yang kau percaya,
Meragut mahkota mu bak anjing yang tidak berperasaan,
Hilang kesucian yang kau jaga,
Aku hanya mampu ketawa,
Hanya mampu mengejek….

Kau tinggal kan aku dan memilih dia,
Aku harap kau dapat merasa segala penyeksaan yag aku rasa,
Semoga kau sedar akan kesilapan mu,
Aku tidak lagi menyimpan cinta mahu pun duka,
Ku harap kau dapat hidup bahagia,
Selamanya disamping benih,
Yang semakin hari bercambah dalam rahim mu itu,
Semoga kau bahagia hendaknya…


0 comment(s):

Post a comment

<< Home