moodle-moppet

Saturday, January 14, 2006

Di malam hari



Di malam hari,
Aku bersendiri..
Mengenang saat kita habiskan bersama,
Ditemani gambar potret wajah mu,
Tergantung rapi di balik tirai tirai cinta yang suci…

Pemergian mu,
satu malapetaka buat ku,
Rindu ku pada mu,
Buat hidupku tidak menentu.

29 Nov 2006…
Kau lah pengganti orang yang aku sayangi,
Memang tak silap lagi,
Kaulah orang yang aku cari…

Masa yang aku ada,
Ku habiskan bersama,
Ku takut kehilangan mu Lagi,
Bak pepatah, buah takkan berputik dua kali,

Ku berdoa,
Berserah pada Allah,
Agar kita akan bersama selamanya,
Agar cinta kita ini berkekalan selamanya,
Semoga kau tak tinggalkan aku lagi,
Walaupun kau adalah berlainan dari dia,
Tapi kau tetap penyembuh duka,

Bersamamu buat ku ketawa,
Bersamamu buat ku gembira,
Bersamamu mengeratkan lagi cinta,
Bersamamu Buat ku rasa seperti kita dah lama bersama,

Ku percaya,
Yang hilang pasti ada penggantinya,
Kau kirimkan si dia yang lebih sempurna,
Walaupun susah untuk mu melihat aku bersama,
Kau tetap hantar dia…
Demi aku…
Demi cinta kita…

0 comment(s):

Post a comment

<< Home