moodle-moppet

Tuesday, September 19, 2006

Benarkan saya sepucuk dua kata

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Kenangan indah bersama kita,
Di lembah cinta tersungkur pula,
Melekat Lumpur terpinga pinga.

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Mengunyah ulam berlauk jiwa,
Cincin berlian bertatah permata,
Buah hati hilang tah kemana,

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Aku sunyi menderita,
Keseorangan melayan jiwa,
Malam hingar, bising pun tiada.

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Teringat dikau wahai dara,
Bak bulan penuh bercahaya,
Kau cantik bukan milik ku pula,

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Tidak dapat ku luah kata cinta,
Tidak dapat ku lupakan pula,
Kau bermain di benak jiwa.

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Aku cinta bukan dia,
Tapi pada kau yang sudah berpunya,
Kata hati ku, kau kan bahagia.

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Biar masa menelan jiwa,
Setiap detik biar ku lupa,
Setiap saat biar kau bersama dia,

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Kau bahagia tersenyum pula,
Maaf ku pinta tenteram jiwa,
Selamat tinggal wahai Helena…

Benarkan saya sepucuk dua kata,
Melayang memori meninggal kan fana.

September 19, 2006 0039 hours.

0 comment(s):

Post a comment

<< Home