moodle-moppet

Thursday, August 28, 2008

mana perginya Kata Kata ?

Kata Kata
semuanya….
berkeliaran
bertempiaran

mungkinkah aku..
aku penyebabnya
mungkin kah dia...
dia penyebab utama
mungkinkah?

mungkin juga kerna aku
aku yang sudah memang LEKA
LEKA melayan medium baru
kata kata methaphora

mungkin juga kerna
aku memang LEKA

Kata Kata ku
aku perlukan kamu
menulis Kata Kata
penterjemah jiwa

wahai kata kata
pulanglah….

penulisan tanpa Kata Kata bagai tulisan buruk tanpa makna

28082008 2019

4 comment(s):

maaf kerna tidak menulis,
kata kata semuanya hilang tah ke mana

tapi akan aku cuba
pujuknya pulang

By Blogger Straight2dapoint, at Thursday, August 28, 2008 8:21:00 PM  

ouh..pulangla ye..akan aku tunggu kepulangannya..

By Blogger Sibudaktembam, at Friday, August 29, 2008 11:46:00 AM  

huuu mantuks la bulan2 pose ni..
tompang tido kt sini jap la

kroooihhhh kroooiiihhhh krooiiihh

By Blogger Unknown, at Friday, September 05, 2008 6:23:00 PM  

kata2 menunggu ilham.
ilham menunggu sebuah senyuman.
mau kan senyuman?

dengan ini saya mengisytiharkan bahawa....anda telah diTAG oleh saya....huahuahuahuahua~

pi page sushi ye...maka disana sebuah senyuman sedang menanti...kehkeh~

By Blogger SpastikChikita, at Wednesday, September 10, 2008 12:45:00 AM  

Post a comment

<< Home