moodle-moppet

Monday, April 06, 2009

Risiko ke atas perhubungan ini

Kesalahan besar hati ini
Pabila
aku tidak mengucapkan cita padanya
Pabila
Dia berbicara
Jika aku mengucapkannya juga
Maka persahabatan aku dan dia
Tiada lagi bersama

Aku tahu aku cinta dia
Tapi aku tidak mahu kehilangannya
Banyak masa kita habiskan bersama
Walaupun setiap masa kita tidak berdua

Tidak mungkin aku lupa
Senyumannya itu
Walau pun kini kau tiada lagi disisi
Senyumanmu itu sentiasa di hati

Bila difikir kembali
bicara terngiang berkali kali
Adakah mungkin dia hanya
Mahu menguji?
Menguji jika aku berani
Berani mengambil risiko
Risiko ke atas perhubungan ini

Mungkin benar apa yang difikir
Jika aku berani mengambil risiko
Maka aku juga sungguh yakin pada diri
Di mana dia juga akan yakin kepada aku
Dan keputusan ini penentu kepada perhubungan kami

Adakah aku tidak yakin pada diri
Aku sungguh bodoh
Hanya kerana itu
Aku kehilangan dia selamanya

4 comment(s):

erkkk sol.... award.... bru je perasan...

By Anonymous josh, at Monday, June 29, 2009 10:47:00 PM  

I'll be back....
utk masa skang, layan flickr aku dlu okay.... poem masih takde idea baru....
mungkin.... malam seni pebende tuh... akan bg idea utk aku menulis....

http://www.flickr.com/photos/mnsyafiq_e/

By Anonymous Joshua, at Thursday, July 23, 2009 8:09:00 PM  

kalau awak buat lagu mesti best gila :)

By Blogger solehah, at Tuesday, August 18, 2009 7:04:00 PM  

tapi saye tak tau main instrument ^_^

Penah cume main guitar tp jari adalah gemuk!

By Blogger Straight2dapoint, at Thursday, August 20, 2009 7:09:00 PM  

Post a comment

<< Home